Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Sarah Elise - 16 januari 2010 11:21

Dr Dahlqvists kostprogram:

Tror inte jag gått ner ett enda gram under dehär 5,5 dagarna jag har kämpat. En sak är dock helt säker: kolhydrater måste vara det godaste som finns! Jag vill ha en riktig skinkmacka, jag vill ha pasta, jag vill äta massor av frukt!! Och jag vill gå ner i vikt! Dessa önskningar går uppenbarligen inte hand i hand. Trist!


Rökningen:

8 dagar har gått sedan jag fimpade. Har inte några som helst problem med det. Längtar inte efter en cigg, har inte ens tänkt på att jag slutat röka förrän inatt!

Vaknade av att jag drömt att jag var sur på mig själv för att jag tänt en cigarett för att jag glömt att jag slutat. Jag var sur för att jag skulle behöva börja räkna om från dag 1 igen!


Uppenbarligen saknar jag rökandet men märker det inte för att jag är så himla matfixerad i vaket tillstånd.


Totis hälsar att han mår bra:

  





Av Sarah Elise - 16 januari 2010 11:15

Såhär ser den ut nu:

  

Blommorna som förut satt som inklämda emot själva blomsterkolven har nu börjat spärra ut sig:

  

Fortsättning följer ...


Av Sarah Elise - 16 januari 2010 11:10

Min tredje rundstickade skapelse. Kolla rullkrage!

  

Och det är fortfarande lika kul!


Ovido - Quiz & Flashcards