Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Sarah Elise - 8 januari 2010 21:09

Varför är det så himla trist att städa när det ju blir så mycket finare och trivsammare efteråt? Ja inte vet jag, men trist tycker jag det är. Hela gårdagen ägnade jag åt att tvätta och småplocka lite, och dagen gick i städningens tecken. Hillevippens tråkigt, men nu är det klart och det är så fint här hemma. Verandan får jag ta imorron.


Kära vänner och övriga läsare det är tyvärr det enda som hänt igår och idag.


OK tänkte inte undanhålla er dethär: för 9 år sedan slutade jag röka, höll upp i hela 8 år och så föll jag, en dag när vi firade köpet av ny bil .... så sedan dess har jag mer eller mindre varit rökare men idag fimpade jag, det skedde under överinseende av Pernilla kl 11.20 strax efter 11-fikat allstå. Så nu ska jag hålla mig 8 år till - minst!


Ovido - Quiz & Flashcards