Alla inlägg den 5 september 2009

Av Sarah Elise - 5 september 2009 10:03

Skriver detta från Ivans dator, då min laptop som inte gjort annat än bråka med mig sedan den införskaffades för 1 år sedan, har hängt sig! Eventuellt måste den blåsas ur totalt igen (vilket senast gjordes i slutet av juni). Alla bilder som då fanns i datorn sparades ner på en sticka men efter det har jag inte sparat ner mer. Så måste den blåsas ur - förlorar jag alla bilder som lagts in därefter. Riktigt tråkigt!

Så nu mina kära läsare blir det lite glest mellan inläggen och ont om bilder ett tag framåt tills någon (läs Oskar) har fixat till bekymren.

Håll ut tills dess - och ett särskilt litet meddelande till dig Dina - apropå regnbågen och din kommentar: tänk på din omgivning och kolla inte på regnbågsbilden nåt mer.

Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards