Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Sarah Elise - 22 oktober 2009 22:14

Hej ni som saknar uppdatering av bloggen. Tyvärr spökar Bloggplatsen med mig de senaste dagarna - därför lite glest med uppdateringarna, just nu verkar det dock som om jag ska ha lite tur med mig.


Idag har jag varit lite duktig; städat linneskåpet och plockat lite med krukväxterna t ex. Sen detdär vanliga sociala, prata med Grete, Gunnar, Jean och grannkärringen Maria. Min taktik tycks fungera på henne! Har tidigare varit lika vrång mot henne som hon varit mot oss, men nu säger jag godmorron och småpratar med henne så idag ropade hon till och med Hallå! på mig och ville bara prata vänligt och vara social i största allmänhet. Totis och hon har dock ännu inte växlat så mycket som en enda stavelse eller ens en blick.


Vi hade tänk åka o ta en drink med Ulla och Janne, men så blev vi kapade av Kenneth o Christel som kom över på lite vin och borrmaskin.



Ovido - Quiz & Flashcards