Alla inlägg den 7 april 2010

Av Sarah Elise - 7 april 2010 19:54

Se på denhär. Jag trodde det var kaktustaggar, men det visade sig vara blomknoppar.


För övrigt börjar det röra på sig även i våra rabatter:

     

Jag har knoppar i nästan varenda katus nu - hoppas jag hinner se dem blomma innan vistelsen här är över.

  

Av Sarah Elise - 7 april 2010 19:46

Igår var det då dax att skjutsa Gösta o Karin till flygplatsen. Vi stannade till vid en pub i Larnaca och tog en drink bara för att slå ihjäl lite tid innan det var dags för incheckning.


Tog vi verkligen bara en drink?


Observante Gösta pekade upp i taket, våra blickar följde efter, det var då jag började tänka efter. Hade jag druckit ur alla fyra glasen själv eller hade vi tagit en drink var?


Gösta kunde så klart inte hålla tyst utan bad servitören att köra igång fläkten. Han svarade att fläkten behövs om sommaren, inte nu. Ja men, sa Gösta, hur ska ni kunna köra fläkten? Don't wory, we fix it sa servitören.


I taket såg det ut såhär:

  

Cypern i ett nötskal skulle man kunna säga.


Ovido - Quiz & Flashcards