Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Sarah Elise - 23 augusti 2009 15:25

Det är tomt nu när Malte med familj dragit iväg mot storstan igen. Jag har ju fått skämma bort mig med såväl Malte som Alexandra i en hel vecka - jag tycker det varit jättemysigt. Stort tack!


Så åkte dom iväg - kom raskt tillbaka efter blåbären de glömt och så drog de igen.


Visste inte - hade ingen lust kanske det heter - vad jag skulle ta mig för annat än att köra igång en tvättmaskin och utplåna det sista spåret efter Malte: tvätta hans spytrasa.
Jag kände mig nog lite mer grå än vad som är nyttigt.


Då kom trösten!


Grannen Lasse kom med en hink kantareller och sa att "ta dom du, jag vill inte ha mer". Japp o tack. Det var bara att kavla upp ärmarna och börja rensa. Härligt att inte ens behöva fundera över vad vi ska äta till middag.

Skulle gärna betala en krona för att få veta var han varit och plockat.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards