Alla inlägg den 2 november 2009

Av Sarah Elise - 2 november 2009 20:26

 Nu är vi inne på sjunde dagen med temperaturer som knappt tar sig upp till 20 grader. I skrivande stund har vi faktiskt bara 13 - ok det är kväll, men ändå ...

Det åskar och regnar som bara den åsså plötsligt bryter solen igenom och det är varmt och skönt en stund och det börjar torka upp - så kör åskan igång igen. Jag blir så trött på dethär.

Datorn vågar jag inte köra på el-nätet heller för rätt som det är slår väl blixten ner och då sitter jag här och ångrar at jag inte drog ur kontakten. I Krokis förlorade vi ju såväl en dator som en tv och en video på grund av blixtnedslag. Bränt barn skyr elden sägs det.

Så därför mina vänner är det dåligt med uppdateringar de senaste dagarna.

Hämtade Gösta o Karin från flyget igår och på motorvägen mötte vi en bil som körde i motsatt färdriktning - det var lika overkligt som otäckt. Hu! Men här är ju precis allt möjligt, det vet vi.

Nu drar jag ur kontakten igen.


Ovido - Quiz & Flashcards