Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

En gång är ingen gång

Av Sarah Elise - 25 februari 2012 17:32

Så därför stickade jag denhär tröjan två gånger. Första gången blev det en riktig familjetröja - räckte för hela familjen samtidigt. Den var helt klar och alldeles galet för stor så det var bara att repa upp och börja om. Det tog en stund men nu är den klar igen - den blev inte prefekt eller ens helt bra, men den får duga. Garnet klarar nog inte nötningen av att repas upp och stickas med igen helt enkelt.

Dina, såhär blev den:

Nä vissat ja! Du pratar ju inte med mig kom jag just ihåg. Njut av bilden då!


 
 
Dina

Dina

28 februari 2012 23:56

Skulle gärna sett bilden, men skärpan på din kamera måste vara mkt dålig, jag ser ingenting!

http://www.dinasblogg.bloggplatsen.se

Sarah Elise

29 februari 2012 09:44

Inget fel på kameran. Tror du måste äta mer frukt för att få ordning på synskärpan. Testa granatäpplen vetja!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lyx

Av Sarah Elise - 8 juni 2012 07:02

Hej på er, det var längesen nu. Det beror på att jag suttit och kurat så långt från mänskligheten som möjligt, jag började lukta väldigt illa nu på slutet. Så igår hände det: det nya duschrummet blev klart att börja användas. Vi har toa och dusch...

Av Sarah Elise - 15 maj 2012 08:55

Nu har vi startat projektet; bygga ett ordentligt duschrum.   Vi har rivit innerväggar och innertak och ringt rörmokaren som kom för att se vad vi ville ha gjort. Snabbt blev vi nedstämda när han sa att även golvet måste rivas så att han kan stå...

Av Sarah Elise - 13 maj 2012 10:34

Det var hektiskt! Allt skulle hinnas med. Hälsa på vänner, uträtta "ärenden" och shoppa lite samt även hinna träffa barn och barnbarn (inte nödvändigtvis skrivna i prioriteringsordning).   Det mesta ställdes på högkant då Alex gräsmatta levererad...

Av Sarah Elise - 13 maj 2012 10:18

Det är ju drygt 2 veckor sedan vi åkte hit till kalla nord, men på grund av bl a lite bekymmer med internetuppkopplngen har jag ju inte kunnat dela med mig av bilderna på blommorna som vi sa adjö till. De hade vänligheten att slå ut i full blom strax...

Av Sarah Elise - 11 maj 2012 23:04

Ja, inte vad de lovar i alla fall. Som ni ser kan jag ju åtminstone få en uppkoppling som duger till att skriva detta lilla inlägg. Bilder då?? Nä nä! Vet inte riktigt vad jag ska göra för att det hela ska bli bättre. Ringde Telias support idag. Då f...

Ovido - Quiz & Flashcards