Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Sarah Elise - 25 februari 2012 17:37

Det ska det väl vara när vi begåvats med en ny prinsessa. Blommorna plockade Birgit o jag i eftermiddags, det är Neapellök och säsongens allra sista anemoner.

Princesstårta hade ju varit passande - men då både Birgit o jag tyckte att barnet skulle heta Lovisa fick det bli pannkakstårta! Men Estelle - man vänjer sig nog och tycker det är riktigt fint till slut, tills dess kallar vi henne Lovisa helt enkelt.

Tårtan var fylld med grädde, hallonsylt, bananer och granatäpplekärnor ovanpå. Gott var det!



Av Sarah Elise - 25 februari 2012 17:32

Så därför stickade jag denhär tröjan två gånger. Första gången blev det en riktig familjetröja - räckte för hela familjen samtidigt. Den var helt klar och alldeles galet för stor så det var bara att repa upp och börja om. Det tog en stund men nu är den klar igen - den blev inte prefekt eller ens helt bra, men den får duga. Garnet klarar nog inte nötningen av att repas upp och stickas med igen helt enkelt.

Dina, såhär blev den:

Nä vissat ja! Du pratar ju inte med mig kom jag just ihåg. Njut av bilden då!


Skapa flashcards